piątek, 15 listopada 2013

Słodki nastrój..! ♥

Heii!
Jak mówiłam, mam dzisiaj dla Was nowego posta. :) Nauki jest coraz więcej, więc nie dam rady dodawać codziennie nowego posta tak, jak kiedyś, ale postaram się kilka notek tygodniowo. ;)
No więc dzisiaj w sumie mam dla Was coś w rodzaju konkursu.
Otóż tematem są jak się pewnie domyślacie po tytule notki słodycze. Chodzi mi o to, żebyście pisali w komentarzach ciekawe i proste przepisy na domowe ciasta,babeczki, ciasteczka. Ten przepis, który będzie naprawdę prosty i efektowny wygra. O osobie, która wygra konkurs napiszę w moim następnym poście i dam link do jego bloga. Serdecznie zapraszam o wzięcia udziału!
Przepisy skopiowane i wklejone z internetu nie zaliczam.
Miłej rywalizacji! To właśnie Ty możesz wygrać i Twój blog może zostać polecony! :))





























4 komentarze:

Pisane z pasją pisze...

ale mi narobiłaś smaka *,*

dziennik-zuuzu.blogspot.com

halvmåner pisze...

ale pysznie wyglądają te babeczki :)
/poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

Aleksandra Ćwik pisze...

Znam dużo prostych przepisów, potem Ci jakiś wyślę ;)
http://olaandnina.blogspot.com/2013/11/wednesday-morning-nina.html

Tinaaa pisze...

omomom :P
Na moim blogu jest kilka przepisów - bardzo łatwych. :)

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Czytam wszystkie i bardzo mi się miło robi kiedy chcecie mnie obserwować. Przypominam, że obserwowaniem bardzo lubię się wymieniać. Jak chcesz to wspomnij w komie. ♥