niedziela, 27 października 2013

Witajcie na moim blogu!

Cześć, Kochani! ;)
   Powiem Wam krótko o sobie. Na imię mam Zoha ^^. Mam 12 lat. Mieszkam w niewielkim mieście. Mam psa. Chodzę do Szkoły Muzycznej trzy razy w tygodniu. Moje hobby to granie na fortepianie, szkicowanie i oczywiście bloggowanie. :D
   Na moim nowym blogu będę zamieszczać różne fotki, posty... Nie będę się rozpisywać! Zajrzyj czasem, może Ci się spodoba! Zachęcam oczywiście do obserwowania i pisania komentarzy. <3
Z góry Wam dziękuję. ♥ ;***



Oczywiście postaram się codziennie dodawać nowe notki ;***
Miłego blogowania! ;D

6 komentarzy:

Ankyls pisze...

muszę. w sobotę się przecież do szkoły nie chodzi ;)

Unknown pisze...

^^
Myślałam, że masz wolne! ;D

Momo i Nana pisze...

Czy ten uroczy psiak ze zdjęcia to ten, o którym wspominałaś we wpisie? :)

Aleksandra Ćwik pisze...

Ahaaa, więc sister ma jednak bloga? -.-

Unknown pisze...

a tak! ;D Obserwuj, Nina, bo jak nie...!!! :D

Unknown pisze...

No raczej nie inaczej! ;D

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Czytam wszystkie i bardzo mi się miło robi kiedy chcecie mnie obserwować. Przypominam, że obserwowaniem bardzo lubię się wymieniać. Jak chcesz to wspomnij w komie. ♥