poniedziałek, 28 października 2013

Kolorowy nastrój!

Cześć!♫
   Przepraszam, że tak późno dzisiaj piszę, ale wiecie, nauka. :)
Ostatnie kilka dni myślę ciągle o jednej sprawie. Niedługo się przeprowadzamy, a ja zastanawiam się na kolorem ścian w moim pokoju. Sufit oraz skos muszą być białe. Na razie wybrałam kolor jasny wrzosowy. Zbliżony trochę do liliowego i pudrowego różu. Co o tym myślicie?  A może macie jakieś fajniejsze pomysły? :) To dla mnie naprawdę ważne. Czekam na komentarze... ♥
   Postaram się niedługo zamieścić zdjęcia z mojego nowego domu.
Ten kolor wygląda mniej więcej tak:



1 komentarz:

Nika - Nikaa pisze...

Bardzo ładny kolorek wybrałaś ;33 Mi się oprócz tego podoba błękitny albo brzoskwiniowy. Fajnie tu! Będę zaglądać! Obserwujemy? ;3
http://nikaa-diary.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Czytam wszystkie i bardzo mi się miło robi kiedy chcecie mnie obserwować. Przypominam, że obserwowaniem bardzo lubię się wymieniać. Jak chcesz to wspomnij w komie. ♥