wtorek, 29 października 2013

Favourite Song! ♥

Hej Hej!
   A dzisiaj chciałam krótko opowiedzieć o moich ulubionych piosenkach. ;)
Każdy z pewnością ma swojego ulubionego wokalistę, wokalistkę czy zespół. Mi najbardziej podobają się m.in. One Direction, Kamil Bednarek, Ewelina Lisowska, Honey, Pati i wiele wiele innych. Wam pewnie podobają się inni wykonawcy, więc czekam na komentarze. ;D
A to kilka kawałków, które ostatnio wpadły mi w ucho:






A tak przy okazji, pewnie słyszeliście o tej awanturze Belibers vs Directioners. Moim zdaniem bez sensu jest się o to tak kłócić, bo każdy ma prawo mieć inne zdanie.
Według mnie One Direction śpiewają naprawdę świetnie, ale Bieber też ma wielki talent.



Pozdrawiam i Dobranoc! ;***

2 komentarze:

Nika - Nikaa pisze...

Hej :3
Bardzo mi się podoba twój blog ;) Ja tez pisałam o piosence Best Song Ever na wspólnym blogu z koleżanką
http://olaandnina.blogspot.com/2013/10/hej-wiec-tak.html
jak chcesz to zobacz ;3 mamy podobne gusta :D

Unknown pisze...

Ok ;D

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Czytam wszystkie i bardzo mi się miło robi kiedy chcecie mnie obserwować. Przypominam, że obserwowaniem bardzo lubię się wymieniać. Jak chcesz to wspomnij w komie. ♥