środa, 30 października 2013

Halloween's day!

Cześć!
Jak pewnie wszyscy wiecie, jutro 'Halloween'.  Obchodzenie Halloween nazwała bym bardziej zabawą niż świętowaniem. Ludzie różnie to odbierają. Niektórzy przebierają się a jakieś kostiumy i robią ludziom psikusy, niektórzy darzą ten dzień niechęcią. Ja z moją rodziną nie obchodzimy tego dnia jakoś specjalnie, ale przygotowujemy specjalną dynię. Jutro albo pojutrze wstawię Wam jej zdjęcia. ^.^
Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o tradycjach związanych z tym dniem.

1.






Te 'urocze' twarze to chyba już każdy widział. Moim zdaniem to naprawdę piękna i pracochłonna dekoracja. ;D

2.




Halloweenowe słodkości.



3.

Zabawne ozdoby!

A wy jak obchodzicie Halloween?
Czekam na komentarze i pozdrawiam ♥

1 komentarz:

julianka pisze...

Ale śmieszne i słodkie te groby babeczkowe a tu twoja koleżanka z MSP GrayWariatka2013

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Czytam wszystkie i bardzo mi się miło robi kiedy chcecie mnie obserwować. Przypominam, że obserwowaniem bardzo lubię się wymieniać. Jak chcesz to wspomnij w komie. ♥