poniedziałek, 4 listopada 2013

Hej znowu! ;D

Hej!
 Dzisiaj jestem dosłownie na chwilkę, bo mam bardzo dużo nauki.
Ostatnio zauważyłam, że wyświetlenia na moim blogu praktycznie w ogóle się nie zmieniają. Komentarzy nie mam prawie żadnych...
 Dopiero mój blog się rozkręca, ale zapraszam Was do wchodzenia co jakiś czas. Zapraszam do obserwowania. Blogi moich obserwatorów również będę śledzić. I jeszcze jedno - nie bójcie się wyrażać swoich opinii, napiszcie w komentarzu, jaki macie pomysł na ciekawy post, może mmi coś doradzicie? Ja odwdzięczam się tym samym. Proszę tylko, abyście darowali sobie hejty, bo są one moim zdaniem bez sensu. ;D
 Nie mam dziś za wiele czasu, więc już kończę. :)
Zdjęcie i filmik ;)


RiRi - Diamonds ;) fajny kawałek

4 komentarze:

Unknown pisze...

Zrób sobie nagłówek, zawsze to inaczej będzie wyglądało. No i staraj się ciekawie pisać, wkładaj w to trochę serca. ;D

http://neopoltiandreams.blogspot.com/ - skomentujesz? zaobserwujesz? :)

Unknown pisze...

Ok obserwujemy. Zacznij ( jestem na telefonie i nie mogę teraz) Jutro się odwdzięczę. ;-)

Aleksandra Ćwik pisze...

Ja też lubię tę piosenkę :D Pozdrawiam ;* i zapraszam!

Unknown pisze...

Okej :)

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Czytam wszystkie i bardzo mi się miło robi kiedy chcecie mnie obserwować. Przypominam, że obserwowaniem bardzo lubię się wymieniać. Jak chcesz to wspomnij w komie. ♥